lördag 16 juli 2016

Brittisk shopping

I juni var jag och syster på en episk resa där vi först bodde i London en vecka, sedan tog vi tåget till Edinburgh och var där en vecka. Det var väldigt underbart. Här är några roliga saker jag köpte:


Två stycken väldigt billiga och små böcker av Austen! Vad jag förstår är det små noveller och mindre skriverier.


Två små skrivböcker! Hur söta som helst, olinjerade, kostade 1 pund styck på The Works i Edinburgh.


En brittisk klassiker, och en till skrivbok från The Works.


Fin skörd i år.

2 kommentarer:

  1. Din nya header är ju verkligen hur sööt som helst!! Och alltså, på riktigt så är det typ min drömresa att åka till London först och sedan ta tåget till edinburgh!!

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja, varför är man så korkad och förstör för sig själv hela tiden? Varför bryr man sig så mycket om vad andra ska tycka? Jag tycker att vi båda ska bestämma att vi ska skriva om det vi verkligen vill och åtminstone försöka att strunta i vad andra kommer tycka eller om det ens är relevant! Och tack för lyckönskningen inför BookTubeAThon! Det kan behövas! ^^ Synd att du inte har tid att vara med :(

    SvaraRadera