fredag 3 juni 2016

Det är dags

Hej! Jättemycket hej! Hur står det till med er? Vad händer i bokbloggosfären nu för tiden?

Som ni vet (eller inte, all is good) så har jag gått skrivarlinjen på Wiks Folkhögskola. Den tjugonde maj avslutades min magiska tillvaro och jag är åter hemma i föräldrastaden. På söndag åker jag bort i två veckor och sen har jag heltidsjobb i fem veckor, men jag kommer ändå ha tid igen. Tid till att återuppta bloggen!

Det finns jättemånga saker jag skulle vilja skriva om och göra men jag vill inte gå ut för hårt och ta allt i detta första, trevande inlägg. Låt mig bara säga att nu kommer bloggen börja leva igen. Den har varit i ide under det gångna läsåret men nu finns det kraft och inspiration igen.

Vi hörs!


PS. Kul att vara tillbaka <3

PS2. Tack Amanda för att du uppmanade mig.

PS3. Det kommer ske mycket renovering här. Var beredd.

5 kommentarer:

  1. Hej Beate!! Så kul att du är på väg tillbaka! :D Har saknat dig och dina inlägg jättemycket under det senaste halvåret. Ser fram emot att få läsa dina kommande inlägg! :D <3

    SvaraRadera
  2. Okej, helt klart bästa nyheten idag! Är så glad över att du ska börja blogga igen, älskar din blogg! :D

    SvaraRadera
  3. Yey! Vad roligt att du är tillbaka! Kanske får vi läsa något om vad du varit med om det senaste året (tänker mest i skrivväg)?

    SvaraRadera
  4. *Välkomstkram*!!!! Visste väll att du skulle komma tillbaka förr eller senare! :D

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag ser att du inte har skrivit något här på länge, men jag är så nyfiken på hur det var att studera på Wiks. Jag funderar på att söka men skulle gärna komma i kontakt med nån som redan läst utbildningen för några frågor. Har du lust att bistå? :D

    SvaraRadera