tisdag 20 oktober 2015

Det kommer inte att gå...

Nu tog jag mig vatten över huvudet. Det känns jättejobbigt att säga det, men jag kommer inte att varken orka eller hinna med NaNoWriMo i år.

Jag älskar min tillvaro just nu och jag är helt enkelt inte beredd att kompromissa med det. NaNo kommer jag kunna göra resten av mitt liv men att bo på internat på en folkhögskola och totalt nörda ner mig i skrivande kommer jag nog inte göra igen.

Så, jag önskar härmed alla tappra NaNo:are lycka till! Hoppas ni kommer i land med era mål och njuter medan ni gör det.

3 kommentarer:

  1. Kul att du trivs så bra därborta! Som du sa, finns alltid nästa år :)

    SvaraRadera
  2. Oh no, vad synd! Du är en av mina favoriter att följa på NaNo :( Men samtidigt förstår jag dig verkligen! Om du inte har tid ska du verkligen inte tvinga dig. Ta vara på ditt år på folkhögskola! <3

    SvaraRadera
  3. Det låter som helt rätt tänk ändå! Njuuuut! :D

    SvaraRadera