måndag 12 oktober 2015

Årets NaNoWriMo

Phew... Jäklar vad mycket jag fick att göra helt plötsligt! Denna vecka involverar bland annat en uppläsning inför skolan som vi i klassen har arrangerat helt själva samt en SLOTTSFEST.


Jag tänkte i alla fall hoppa in här en liten stund för att bekräfta: ja, jag ska göra NaNoWriMo i år! Det kommer bli extremt svårt men jag tänker göra ett försök. Faktum är att jag har rekryterat några wikare och jag vill inte let them down...

Det jag kommer skriva är Bok#3 i den där comtemporary-trilogin jag precis skrev klart första boken i. Ärligt talat är jag inte väldigt pepp för tillfället, men det löser sig nog när jag väl är där (hoppas jag).


Nu till det viktiga: ska NI försöka er på att skriva 50 000 ord under november? Om ni ska det, please skicka en vänförfrågan till mig på NaNos officiella hemsida! (Jag heter BokBeate. Who would have guessed?)

Ha det bra!

(Här är en bild på hur det såg ut imorse när jag
gick till frukosten.)

3 kommentarer:

  1. Jag ska testa för första gången i år! Har lagt till dig på sidan. :)

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte också delta i år med mitt nya fantasymanus! Lägger till dig :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska vara med i år igen! Tror att vi redan är buddies på hemsidan :) Vad roligt att du fick med dig några wikare, ser fram emot uppdateringar på hur det går för er sen (måste bli jättemysigt?? och stressigt förstås;))

    SvaraRadera