fredag 18 september 2015

Hur gör ni?

Jag har ett problem - please, hjälp mig!

Jag har länge hållit reda på alla bokbloggar genom att favoritmarkera och lägga in i mappar i bokmärkesfältet. Men det håller helt enkelt inte längre! Tiden är knapp här på folkisen och jag skulle vilja ha ett snabbt sätt att kolla alla mina bloggar på.

Därför ställer jag er denna fråga; hur gör ni? Jag försökte mig på bloglovin ett tag men det fungerade liksom inte riktigt... Fast jag kanske gjorde det fel?

Det skulle vara mycket tacksamt om ni delade med er om era tips på hur ni håller koll på alla bloggar där ute.

Tack för hjälpen! Och titta nu på den här gulliga bilden på en minigris. (Varsågod.)


8 kommentarer:

  1. Jag kör bloglovin, tycker det funkar ganska bra :) Vet inte hur jag annars skulle göra..

    SvaraRadera
  2. Jag använder Bloglovin'. ÄLSKAR det. Har laddat ner appen och är supersmidigt att kolla alla nya inlägg efter varann! :) På vilket vis funkade det inte för dig? :S

    SvaraRadera
  3. Jag använder bloglovin och tycker det är superbra. Man ser alla inlägg man inte läst och det går även snabbt att scrolla igenom om det finns inlägg man inte är intresserad av att läsa. Kanske värt att prova igen?

    SvaraRadera
  4. Bloglovin, man vänjer sig fort men i början var det lite ovant.

    SvaraRadera
  5. Jag lägger in alla bokbloggar som jag följer regelbundet i en lista på sidan av min blogg, så går jag bara in på min egen blogg som redan länkar till de andra bloggarna.

    Annars tror jag de flesta använder Bloglovin.

    SvaraRadera
  6. Jag har de flesta bloggarna jag läser i Bloggers läslista och det fungerar jättebra tycker jag :)

    SvaraRadera
  7. Använder Feedly, tycker jag funkar jättebra och kan synka i alla mina apparater vart jag är.

    SvaraRadera