måndag 7 september 2015

Bokbloggare för Barn på flykt

Lisa har gjort en fantastiskt sak.

Hon har startat en insamling som heter "Bokbloggare för Barn på flykt" och ni kan läsa hennes inlägg om det HÄR. I skrivande stund har insamlingen 5625 kronor.

Det är sådant här som gör mig stolt över att vara en del av bokbloggarvärlden, så mycket kloka och generösa människor! Om jag ska vara ärlig kanske jag inte hade skänkt något om det inte varit för Lisas insamling så jag är extremt glad att hon gav mig den här möjligheten. Positivt grupptryck!

Följ DEN HÄR LÄNKEN för att komma till insamlingen. (Och det är såklart inte ett krav att ha en bokblogg. Om du ser det här inlägget så har du de rätta kvalifikationerna för att kunna donera.)

Tack Lisa <3 Och bra gjort.

2 kommentarer:

  1. Svar (förlåt för ett så sent svar trots att din kommentar var så fantastisk): Tack så himla himla mycket för din kommentar på mitt lilla livskrisinlägg! Det hjälpte mig jättemycket <3 Det låter kanske som att jag har världens bekräftelsebehov, men det är skönt att höra att ni liksom tycker om mina inlägg även om de kanske inte är så spektakulära. Jag har alltid lidit av prestationsångest och om jag väl gör något så vill jag alltid göra det så fantastiskt och unikt som möjligt, men ni börjar få mig att förstå (i alla fall lite) att det räcker med att man bara skriver om det man tycker är roligt :)

    Jag har läst ut HP4 nu! Jag har inte sagt det till dig, men det har jag! :D

    Och tack för tipset på att jag skulle göra en WTJ-video! :D Jag har länge tänkt på att göra det, men när du föreslog det så blevf det som en extra anledning till att göra det :D

    Tack ännu en gång, på riktigt, för din jättebraiga och upplyftande kommentar <3

    SvaraRadera
  2. Och btw, jag måste nog faktiskt göra en bokrecension med hjälp av bara kattgifs nu! Jag känner inom mig att det måste bli gjort!

    Och ännu ett btw. det här inlägget som jag håller på och skriver massa orelaterade kommentarer till var jättebra. Precis som du är jag osäker på om jag faktiskt skulle ha skänkt pengar om Lisa inte hade startat den här insamlingen. Det är inte det at jag inte bryr mig, utan mer att jag alltid tänker att jag ska göra det sen och sedan blir det aldrig av. Hemskt men sant

    SvaraRadera