lördag 1 augusti 2015

*ingen rubrik* (bloggpaus låter så drastiskt)

Hej!

Som ni vet flyttar jag till Uppsala i slutet av augusti för att gå på folkhögskola och det är mycket som pågår i min hjärna.

Därför har jag helt resolut beslutat att jag inte kommer skriva något här på bloggen förrän i september. Jag älskar min bokblogg och jag tänker för allt i världen inte ge upp den, men just nu behöver jag fokusera på annat.

Jag kommer fortsätta lägga upp mina New York-vloggar här i takt med att de kommer upp på Youtube men räkna inte med något mer än det.

Jag hittade några lämpliga gifs också. Varsågoda.


3 kommentarer:

  1. Å, kommer sakna dig den här månaden! Lycka till med tänkandet (jag är en tänkare, så det var inget ironiskt i det där ;) ) :)

    SvaraRadera
  2. SV: Åh vad svårt! Jag brukar läsa en Dessen per år så har tyvärr inte jättebra koll på allihop, men ungefär så här:

    De väldigt sockersöta och nutti-nuttiga (om man kan säga så) är "Du glömde säga hej då", "Mitt perfekta liv" och "Mycket mer än så". Sedan finns "Blunda och hoppa" där huvudpersonen inte är lika mycket "duktig flicka" och så den här, som tar ett lite mörkare avstamp. Så någon utav dem tre sista kanske?

    Enda jag inte gillat hittills var "Allt och lite till" pga triangeldrama, haha. Har lite svårt för det :)

    --- Och en liten sidenote (blir väldigt lång kommentar det här...)

    Alltså ska verkligen bli jättespännande att höra hur det är på folkhögskolan sen! Och vore som sagt jättekul att träffas någon gång när du fått chans att komma tillrätta eller vad man nu säger ;) Ha en skön bloggpaus tills dess!

    SvaraRadera
  3. aaaah älskar första gif:en!! kanske för att det är en av mina favoritfilmer Tillbaka till framtiden-filmerna :D

    SvaraRadera