söndag 30 augusti 2015

Hej!


... För jag har saknat er! Jag har saknat min blogg!

Imorgon inleds min andra vecka här på Wiks folkhögskola och jag tänker inte berätta så detaljerat just nu, bara säga att jag älskar det här. Det känns så himla bra.

Grejen är bara den att jag inte har något internet i mitt rum på elevhemmen utan bara i skolbyggnaden (i vilken jag sitter just nu) och därför kan jag kanske inte göra inlägg lika ofta som tidigare. Jag kanske ska köpa eget internet, men jag vet inte. Allt är väldigt luddigt fortfarande men jag tänker mig att det utkristalliserar sig så småningom.

En annan viktig grej jag vill säga är TACK SÅ HIMLA MYCKET för alla fina kommentarer ni har lämnat under min lilla bloggpaus, särskilt de om mina New York-videos! Det värmer så troligt mycket.

Och på tal om youtube, här är en video jag la upp för några dagar sedan, innehållande en mycket god vän och en hel del nörderi:


PS. Var inte oroliga, jag ska skriva om min folkskoleupplevelse, men det får bli lite längre fram.

3 kommentarer:

  1. Jodå, du är saknad! Är så spänd att höra om hur det är :)

    SvaraRadera
  2. Åh nu fick jag massor av Doctor Who-nostalgi. Kanske ska se om några avsnitt...
    Jätterolig video! :) Kul att se hur pass man själv kunde citaten. Det gick bättre än väntat för mig, skulle jag nog säga :)
    Och ja, Agnes, folk (jag) satt och tänkte "JAG KAN SVARET!" på "It's the same rain". Så bra scen (och avsnitt).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad trevligt :D Haha, jag ska låta henne veta att det bara var jag som var trög på det citatet ;D

      Radera