onsdag 22 juli 2015

Youtube: New York 2015, Del 1

Wheuw... Jag har jobbat med det här ända sedan vi kom hem från resan (det vill säga hela juli). Det har varit så mycket problem (främst MovieMakers fel) men nu är första delen ÄNTLIGEN här!

Det har varit en stor grej för mig att vlogga resan och jag har haft väldigt kul med att klippa ihop det (om man bortser från allt tekniskt strul). Kommentera gärna vad ni tycker om den här videon! Jag håller fortfarande på att lära mig vad som fungerar och inte, jag vore väldigt tacksam för lite feedback.

Jag hoppas verkligen att ni kommer tycka det är roligt att hänga med på mina äventyr because there is a lot more of this to come... Enjoy!

5 kommentarer:

  1. Det här var jättekul att kolla på, och jag ser fram emot fler videos. :)

    SvaraRadera
  2. ååååh va mysig!!! <3 vill också till Amerikatt!!!

    SvaraRadera
  3. jättekul att se och bra vlogg!! det var bra att du skrev vilka ställen det var eftersom du/ni liksom inte sa det innan eller så. bra med lite musik emellanåt också :)
    vill så gärna tillbaka till USA igen nån dag!! då vill jag till new york och typ Miami haha :) ser fram emot fler vloggar!

    SvaraRadera
  4. Sååå msyig video! Ser fram emot att se de andra delarna! Jag vill också åka till USA!!! Så avis^^

    SvaraRadera
  5. Jätterolig video! Ser fram emot att se resten :D

    SvaraRadera