fredag 3 juli 2015

Tillbaka och tre saker

Hej! Hur mår ni? Vad händer? Har jag missat något?

Som ni förstår är jag tillbaka från New York (the jetlag is real) och som ni kanske har märkt har haft haft total internetdetox. Jag har inte kollat twitter en enda gång på två veckor! Det har faktiskt varit hur skönt som helst, även om jag tycker det är lika skönt att komma tillbaka till det vanliga. Jag har saknat att kommunicera med er, ju!

Tre saker:

  1. Annas och min HP4 Read-a-long har börjat! (Själv har jag inte tagit upp boken än, men det är en annan sak.)
  2. När jag var i Amerikat filmade jag helt sjukt mycket. Dessa små filmsnuttar tänker jag försöka klippa ihop till två eller tre resevideos.
  3. Jag ska göra en NEW YORK HAUL när jag får tid och ork och den kommer vara MASSIV. Efter ett års jobbande hade jag lite att spendera om vi säger så...

Jag tänker tillbringa helgen med att läsa och redigera och återhämta mig i allmänhet. Att turista så intensivt som vi har gjort i två veckor tar verkligen musten ur en...

Här får ni två bilder från resan för att stilla er nyfikenhet tills jag har gjort klart resevloggarna.



Ha det bra! Och seriously, har det hänt något viktigt som jag missat? Var god berätta i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar