söndag 5 juli 2015

Hur går det med HP?

Jo, tack, det går ganska bra!

Jag har faktiskt gjort det väldigt fint i min bok och markerat alla delmål så jag vet hur mycket jag har kvar utan att behöva kolla sidnummer hela tiden. Titta så motiverande! (Eller är jag lite knäpp?)


Det är mycket trevligt hittills. Jag lyssnar ju alltid på ljudböcker när jag ska sova, och 350 gånger av 365 är det Harry Potter. Det har haft som resultat att jag kan vissa passager VÄLDIGT bra och andra är jag inte särskilt bekant med eftersom det pågår skrikande på just den cd:n (ofta när Peeves är inblandad till exempel).

På de typ 80 sidor jag läst så har det varit en grej som jag glömt och det är jättekul! Jag hoppas på många sådana saker i resten av boken.

Är det någon mer som håller på och läser HP nu? Anna...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar