fredag 8 maj 2015

Youtube: The Zombie Apocalypse Book Tag

Här är en tagg som the lovely Lisa har översatt till svenska (och taggade mig att göra) (därav att jag gjorde den).



Personerna jag taggar är dessa: EVE, AMANDA och BEATRICE. Go, go, go!
Frågorna:
1. Den första personen att dö
2. Personen du fäller för att ta dig bort från zombierna
3. Första personen att bli en zombie
4. Personen som fäller dig för att ta sig bort från zombierna
5. Idioten i gruppen
6. Den smarta i gruppen
7. Läkaren i gruppen
8. Vapenexperten i gruppen
9. Bråkmakaren i gruppen
10. Lagledaren i gruppen

4 kommentarer:

  1. Tack för taggen! Och även om det är sorgligt att Levi dör först (hade ju varit trevligt med en solstråle som han, annars) är det väl tur att ingen från Fangirl fick någon viktig position som t. ex. vapenexpert? Haha :)

    Men får lite beslutsamhetsångest nu över om jag borde försöka göra en video eller bara skriva... Får prova och se hur awkward det blir och bestämma utifrån det! (Misstänker att mina editing skills är non-extisting också, så kanske borde skriva för att bespara andra smärtan att titta på det... ;))

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har nominerat dig till Liebster Award, kika gärna in här: http://bockermedjohanna.blogspot.se/2015/05/liebster-award.html :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar mycket mycket att titta på dina bookvideos! Kul tag! :)

    SvaraRadera
  4. Kul att du ville göra taggen! Jätte bra video som vanligt :D

    SvaraRadera