onsdag 6 maj 2015

Youtube: Book Haul #11 - Cykelturen

3 kommentarer:

  1. Först vill jag bara säga: YAY för att det finns någon mer i min ålder som använder cykelhjälm! ^^

    Jag är väldigt sugen på att läsa Vicious, jag har hört att den ska vara typ superbra :D

    SvaraRadera
  2. Jag läste Castle in the Air för vääääääldigt länge sen men har tyvärr för mig att jag var lite-lite besviken på den. Inte för att själva historien var dålig, utan för att jag inte tyckte om delarna (om det är flera? minns knappt!) som Howl och Sophie är med i... fastän det var dem jag sett fram emot från början, haha.

    Annars tror jag kanske att Vicious är lite mer sci-fi än fantasy? Men definitivt inte sämre för det! Och angående det där med idéer så... jag TROR att jag bestämt mig nu, faktiskt! :D

    SvaraRadera
  3. Svar: Åhh, taaack, Beate! Din kommentar gjorde min dag :D Hahah, när jag såg Mishas tweet för länge sedan så fick det mig direkt att tänka på min Wreck This Journal (fråga inte varför för jag har verkligen ingen som helst aning^^), så jag var tvungen att spara den tills nu^^

    Du borde verkligen skaffa en egen WTJ för det är så roligt, och jag skulle mer än gärna se dig göra det olika uppdragen! :D

    SvaraRadera