söndag 19 april 2015

Musik och böcker #13 - Supernatural

Jag har gjort det med Doctor Who och nu är det Supernaturals tur. (Att bli behandlad som en bok av mig och därmed kvalificera sig till den här bloggserien, det vill säga.)

Jag tror att det var när jag sett ungefär hälften av första säsongen av Supernatural som jag körde bil och den här låten kom på radion. Och för mig var det väldigt självklart.


Hey brother
There’s an endless road to re-discover

Oh, if the sky comes falling down for you,
There’s nothing in this world I wouldn’t do

What if I'm far from home?
Oh, brother I will hear you call


PS. I have yet to börja andra säsongen, men oh my gosh vilket cliffhanger det var där sista avsnittet!

2 kommentarer:

  1. Jag har taggat dig i en award! :) http://filo-sofie.blogspot.se/2015/04/liebster-award.html

    SvaraRadera
  2. Först och främst: OMG, den här låten är ju perfekt! Har aldrig tänkt på det innan! :O Vad är jag för SPN-fan egentligen?

    Och sen: BEATE, HUR KAN DU HA SETT HELA FÖRSTA SÄSONGEN UTAN ATT JAG VET OM DET?! I'm so excited! :D Vad tycker du om det än så länge? :) Jag blir alltid glad när jag ser någon som har joinat Supernatural-fandomen ^^

    SvaraRadera