söndag 8 februari 2015

Tagg: I Mustache You Some Questions?


Petra kände att hon behövde mustascha mig några frågor, vilket jag blev jätteglad över! Det här är en väldigt rolig tagg! Enjoy! Update: Nelly hade också taggat mig! Thank you!

Four names that people call me (other than my real name):

1. Ingen kallar mig något annat än mitt riktiga namn, förutom enstaka gånger på skoj.
2. -
3. -
4. -

Four jobs I have had:

1. Pappersstrimlare.
2. Transkriberare.
3. Barnteaterskådespelare.
4. Biblioteksvikarie (currently).

Four movies I would/have watched more than once:

1. Alla Harry Potter.
2. Systrar i jeans.
3. Alla Star Wars.
4. Mean Girls.

(Jag älskar att se om filmer. Jag gör det nog nästan oftare än jag tittar på nya så denna lista hade kunnat bli låååååååång...)

Four books I’d recommend:

1. Tankeläsaren av Kristin Cashore.
2. Fangirl av Rainbow Rowell.
3. Guldkompassen av Philip Pullman.
4. The Adventure of the Copper Beeches av sir Arthur Conan Doyle.

 


Four places I have lived:

1. I ett litet radhus i ett litet bostadsområde i en liten stad.
2. I ett lite större radhus i ett lite större bostadsområde i den lilla staden.
3. I ett lite större, gult hus i den lilla staden.
4. I ett radhus i en annan, större stad.

Four places I have been:

1. The Tower of London.
2. Högst upp i Eiffeltornet.
3. På en älgpark någonstans i Dalarna.
4. Andorra.

Four places I’d rather be right now:

1. LONDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON.
2. Örebro.
3. -
4. -

Four things I don’t eat:

1. Nötter.
2. Sushi.
3. Ostron.
4. Tomater (om de inte är små eller hemodlade).

Four of my favorite foods:

1. En köttgryta som min mamma gör med en tillhörande sås som är GUDOMLIG.
2. Currygryta med naanbröd.
3. Grönmögelostsoppa med spenat.
4. Ceasarsalladen som serveras på ett speciellt fik i min hemstad.

Four TV shows that I watch:

1. Outlander.
2. Doctor Who.
3. Sherlock.
4. The Paradise.



Four things I am looking forward to this year:

1. Mars.
2. New York i sommar.
3. Att fylla tjugo.
4. Jul.

Four things I am always saying:

1. Lär dig leva i ovisshet.
2. Oh my god!
3. (ingenting)
4. In deed.

Four people I tag:

1. Anna.
2. Anna.
3. Klara.
4. Emma.

Tack och hej!

4 kommentarer:

  1. Svar: Åhh, vad roligt att du gillade min recension! Tack :D Jag la ner lite mer tid än vanligt på mina senaste recensioner, så det kändes kul att du gillade den! :D Och det var synd att den inte var så bra som vi hade hoppats :(

    TACK FÖR TAGGEN!!! :D

    Och alltså, jag är ledsen över att jag glömde skriva någon födelsedagsfråga. Jag är typ drottning av prokrastinering... MEN GRATTIS SÅ HIMLA MYCKET TILL DIN BLOGG I ALLA FALL FÖR DET GLÖMDE JAG OCKSÅ SKRIVA!!!!! Jag är så glad att du började blogga så att jag fick lära känna dig! :D

    SvaraRadera
  2. Du kanske inte följer min blogg men jag taggade dig också att göra den här taggen.

    SvaraRadera
  3. Kul att du ville göra den. :) Jag ser nog också om filmer mer än vad jag kollar på nya för övrigt. :)

    SvaraRadera