torsdag 12 februari 2015

Omslagsdesigner - mitt bidrag

Hej hej! Jag kan ju inte vara med i tävlingen (duh) men det var min målsättning att jag skulle försöka hinna göra grenarna bara på skoj. Som ni märkte lyckades jag inte att redovisa gårdagens Terrängläsning, men räds icke! Det kommer komma ett uppsamlingsheat senare i läs-a-loten för oss som inte hann med första gången.

Nu tänkte jag i alla fall dela med mig av mitt fina, lilla paint-målade omslag till Fangirl av Rainbow Rowell. Var god lägg märke till hur jag använt mig av blurbarna för att skicka subtila meddelanden.


Mer komplicerat än så behöver det inte vara! Hur går det för er andra som försöker sig på den här grenen? Kommentera och berätta!

5 kommentarer:

  1. Ojj vad fint! Det här är så roligt :D (har dock inte hunnit med nåt själv änmy :/)

    SvaraRadera
  2. Fint omslag! Grenarna är så roliga och det bästa är att man kan tolka och utföra dem på olika sätt! :)

    SvaraRadera
  3. "Writing! Yeay!" haha <3

    SvaraRadera
  4. Det var ett lyckat omslag. :) Jag har ännu inte läst boken men hoppas det blir av i vår.

    SvaraRadera
  5. Haha, så bra. Älskar användningen av blurbarna. Varför ens göra ett omslag, när man kan använda sig av en massa blurbar? Alla vet ju att det är blurbarna vi bryr oss om ;)

    SvaraRadera