onsdag 25 februari 2015

#läsOSalot - Bronsmedaljen

Låt mig stolt få presentera, bronsmedaljören i OS i läsning 2015...


Du kommer få hem tre pysslade tingestar tillverkade av mig, Anna och Anna! Men för tillfället får du njuta av den här gif-kavalkaden:






Hör av dig till mig via twitter så vi kan fixa med adress!

Men låt oss inte glömma guldmedaljören (som ni hittar hos Anna) och silvermedaljören (som ni hittar hos Anna).

Och låt mig nu bara säga det här en sista gång, TACK till alla som varit med och bidragit!

3 kommentarer:

  1. OMG! Hade verkligen inte förväntat mig att få något pris :D Tack så jätte mycket! Hade faktiskt hoppats på att få tredjepriset om jag nu skulle råka hamna på pallen, haha! Och tack för ett jätte bra och roligt läs-a-lot! Jag skriver till dig på twitter!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS LISA!! :DD Det var verkligen bra bidrag du(hon) hade :) Och gud priset sen ... blir säkert superspännande att se vad det blir ;D

    SvaraRadera
  3. Massa grattis till Lisa! Hon hade verkligen roliga och kreativa bidrag! :D

    Och massa tack till er för att ni ordnade läs-a-loten! Det var superroligt och jag älskade att ni kompletterade den vanliga läs-a-lot-delen med uppdrag. Det var himla roligt att få vara kreativ och att få se allas bidrag. Alla var så duktiga! :D

    SvaraRadera