tisdag 10 februari 2015

Läs-A-Lot: TBR

Imorgon börjar det! Känner ni peppen?! (Subtil referens till er som varit på NärCon någon gång.)


Klockan 00.01 imorgon (inatt?) så kommer den första OS-grenen att publiceras här på bloggen så om ni är nattugglor eller extremt ambitiösa så kan ni titta in redan då!

Anna har redan berättat vad hon tänker ta tag i under läs-a-loten och nu är det ju hög tid att jag också gör det.


The Fellowship of the Ring av J.R.R. Tolkien. Does this even need explaining? Jag läste Hobbit i höstas och tyckte ju faktiskt inte så väldigt mycket om den, men jag tänker mig att Tolkiens mest kända serie ska falla mig mer i smaken eftersom den är skriven med vuxna som målgrupp och jag dessutom är väldigt bekant med handlingen redan.


TFoTR är min prio ett! Jag tror i ärlighetens namn inte att jag kommer hinna läsa något mer än det, men om jag gör det, så tänker jag nog börja med Harry Potter and the Goblet of Fire. Jag har lyssnat på denna som ljudbok på svenska otaliga (och då menar jag OTALIGA) gånger så den borde gå rätt snabbt att bli klar med den.

Vad tänker ni läsa? Berätta! Använd #läsOSalot på twitter och instagram!

PS. TBR = to be read.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen att du kommer hinna läsa ut Sagan om Ringen! :D För mig tog det en månad att läsa den, men du är garanterat mer awesome än vad jag är, så du kommer helt klart klara det på en vecka! :D

    SvaraRadera