söndag 18 januari 2015

Julklappsböcker och roliga prylar (inte en video...)

Humör: irriterad på teknik.

Jag sa ju att jag skulle spela in en book haul med böckerna jag fick i julklapp efter att jag fått ett roligt paket från roligaprylar.se. Och det gjorde jag. All was well. (Trodde jag.) Men när Windows Movie Maker skulle konvertera filmen blev kvaliteten så dålig att den inte går att använda... Och jag känner att jag inte har tid eller tålamod att spela in en till video så här kommer istället gigantiska bilder som kompensation! Yeay!



Här är mitt favoritrecept hittills. SJUKT GOTT!


Måste införskaffa Part 1... Blir så trött på hur krångligt det är att beställa serier från Storbritannien, de delar upp så konstigt!




Det var de böckerna jag fick i julklapp! Very much pretty, yes.

Och så var det ju mellandagsrea på roligaprylar och vad gjorde jag då om inte KÖPTE EN VÄSKA MED R2-D2?!


Den är supersöt men kanske inte den mest praktiska saken på planeten. But I don't care. I love it.

När jag väl höll på att fota grejer så insåg jag att jag inte har visat er min magnifika Doctor Who-poster som jag köpte i London på Forbidden Planet när jag var där i oktober. Look!



Det var det! Har ni läst någon av böckerna jag fått? Är ni avundsjuka på väskan eller postern?

Ha det bra!

5 kommentarer:

  1. Först och främst: SJU SORTERS KAKOR ÄR TYP DEN VIKTIGASTE BOKEN MAN KAN ÄGA! OCH JAG ÄLSKAR MÄRTAS SKURNA CHOKLADKAKOR! Har bakat dem många gånger och de är hur goda som helst!

    Jackaby verkar hur awesome som helst och jag ser fram emot din recension så att jag vet om det är något jag borde köpa^^

    AWESOME POSTER!!!!

    SvaraRadera
  2. Maggie Stiefvaterboken blev jag lite nyfiken på.

    SvaraRadera
  3. Vad fina böcker du har fått! A Thousand Pieces of You har verkligen ett superfint omslag! :)

    SvaraRadera
  4. Åhh, jag älskar verkligen väskan! :) den är väldigt enkel men samtidigt söt & cool! Lyckat köp där! Man kanske ska kika in på roligaprylar! Kram på dig! :D

    SvaraRadera