tisdag 9 december 2014

Bok till Film Gif Tag

Jag blev taggad av Petra, tack så mycket!

Det går ut på att man får sju stycken filmer som blivit adapterade från böcker från personen som taggade en och så tillför man en gif av sin reaktion. Sedan när man är klar ska man tagga fem nya personer och ge dem sju nya filmer att reagera på!

Harry Potter and the Philosopher's Stone av J.K. Rowling




Vampire Academy av Richelle Mead (har inte sett)


The Fault in Our Stars av John Green (har inte sett)



Jurtjyrjogården av Stephen King (har inte sett)




Dreaking Dawn part 2 av Stephanie Meyer (har inte sett)



Percy Jackson  the Olympians: The Lightning Thief av Rick Riordan





Maze Runner: Scorch Trials av James Dashner (har inte sett eftersom den kommer ut 2015)




Jag taggar dessa trevliga personer:

Anna - bookshelf.blogg.se
Klara - inutienbok.blogg.se
Frida - boooklovin.blogspot.se
Emma - emmasbocker.blogspot.se
Pia - bookrelated.devote.se

Filmerna jag vill att ni ska reagera på är:

Alice i Underlandet (den av Tim Burton)
Ella den förtrollade
Män som hatar kvinnor
En prinsessas dagbok
Hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann
Rubinröd
Lés Misérables

4 kommentarer:

  1. Haha, jag älskar gifsen till HP och Percy Jackson. Kul att du ville göra den. :)

    SvaraRadera
  2. Åh, älskar den här taggen! Alltid lika kul med gifs. Tack så mycket för taggen! :D

    SvaraRadera
  3. Oj, det här har jag missat. Tack så mycket för taggen Beate! :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för taggen! :)

    SvaraRadera