söndag 30 november 2014

Uppdatering och utvärdering, NaNoWriMo vecka 4


För precis en vecka sedan vann jag NaNoWriMo. Jag skrev i förra veckans uppdatering att jag dock skulle komma att behöva runt 7000 ord till innan jag kom till slutet, och den förutsägelsen var faktiskt imponerande sann.

För på söndagen gjorde jag en ofantlig spurt. Omkring 7 500 ord skrevs och jag kom till punkt. Det var hastigt och inte det mest välformulerade jag någonsin producerat, men jag hade ett flow och jag kände att nu, det är nu jag kommer i mål. Jag tror inte att jag någonsin har skrivit så många ord på en dag faktiskt, så jag är väldigt stolt över mig själv!

Sedan dess har jag inte öppnat mitt dokument och så tänkte jag att det skulle förbli någon vecka till. Jag har planer på att redigera men jag vill ha mer tid att återhämta mig.

Jag är helt otroligt nöjd med årets NaNoWriMo. Det känns helt fantastiskt att ha klarat det och det är så skönt att det är över nu.

TACK till mina writing buddies som har peppat mig och gjort skrivarupplevelsen mer underbar i allmänhet. Ni är awesome.


Min berättelse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar