fredag 28 november 2014

Ny header

Hej allihop!

Hoppas ni är redo inför första advent och har pysslat och bakat och julat in riktigt ordentligt (I know I have). Idag byter jag headerbild för nu är det dags för något nytt!

Det här var den gamla..


Den är lite småsuddig och dessutom är den så himla full med grejer att jag inte riktigt vet vart jag ska titta! Dessutom får inte Grave Mercy plats och jag har bara omslaget till Allegiant

Jag kände mig också väldigt begränsad eftersom min filosofi här var att jag skulle ha hela serier. Det gjorde att nya favoriter inte fick en självklar plats på hyllan och så vill jag ju egentligen att det ska vara.

Så nu presenterar jag, the new and improved, headerbild...


Det är nya favoriter och gamla favoriter och första delar i serier och sista delar i serier (och dessutom är den lite försiktigt redigerad). Jag gillar den.

What say you? Ser ni några intressanta böcker där?

2 kommentarer:

  1. Fin bokhylla och fin header! De utvalda - böckerna är jättebra liksom Four och Divergent. Genom dina ögon gillar jag också och det finns flera böcker jag skulle vilja läsa. :)

    SvaraRadera