tisdag 28 oktober 2014

I'm back!

Hullo mates!

Igår kom jag hem från London! Jag har haft det oerthört trevligt men jag tänker inte gå in i detalj nu eftersom jag planerar ett större inlägg lite senare när jag laddat in alla bilder i datorn. Det enda tråkiga var att jag blev extremt förkyld två dagar innan vi skulle åka hem så de dagarna var lite mindre underbara...

När jag var borta var jag helt avskärmad från internet. Inga bloggar, inget twitter, facebook eller mejl. Därför var det lite av en chock (en bra sådan) när jag landade i Sverige och satte på mobilen. En hel hög med grattishälsningar på twitter från en del av er och dessutom har jag blivit tilldelad 4 stycken sådana här Sisterhood of the World Bloggers Award!

Det gjorde mig mycket glad, in deed.

Prio ett för mig nu är att kurera mig från förkylningen och skaffa tillräckligt med energi så jag orkar jobba. Sedan får vi helt enkelt se hur mycket jag orkar göra utöver det, med bloggen och sådär. SJÄLVKLART kommer jag att svara på frågorna som Awarden ställer men jag kan inte säga när...

Hoppas i alla fall att ni mår bra allihop! Ha mysiga halsdukar och drick mycket te. Det är ju faktiskt höst.

5 kommentarer:

  1. Yay! Så kul att du äntligen är tillbaka! Jag har saknat dina inlägg! :D krya på dig <33

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka!
    Jag vill så gärna inviga mina nya halsdukar och bunkra upp med te. Men här har det varit 15 grader i några dagar nu. VILL HA EN KYLIG HÖST NU!

    SvaraRadera
  3. Svar (kommentar 1): Hahaha, taack! :D Du får gärna ge mig tio nya titlar! ;)

    SvaraRadera
  4. Svar (kommentar 2,btw, taack för alla kommentarer): Hahaha,tack! ^^ Min fangirlighet når snart inga gränser xD Och ja, du måste vara med nästa gång det anordnas! Så roligt! :D

    SvaraRadera
  5. Svar (kommentar 3): Vad kul att du gillade inlägget! :D Jag måste nu försöka att peppa mig själv inför nano xD

    SvaraRadera