söndag 19 oktober 2014

Födelsedags-ståhej

Hallå där!

På onsdag fyller jag nitton! Hela min familj fyller inom ett spann av 5 dagar i oktober och det har nästan blivit lite tradition att vi åker till London där i krokarna, vilket är precis vad vi ska göra nästa vecka!


Av anledning födelsedag hade jag också en liten fest för några av mina besties och då fick jag två bokrelaterade grejer som jag vill visa.



They're so pretty! Magikernas kung är uppföljaren till Magikerna som jag läste och älskade förra månaden. Och så en sådan här otroligt vacker skrivbok som man alltid tittar på men aldrig unnar sig själv. Så fin! Måste se till att hitta något viktigt att skriva i den...

6 kommentarer:

  1. Jag är såå avundsjuk på dig som ska till London! Om det är något jag vill göra just nu så är det att åka till London! :) Jag hoppas att du har det hur bra som helst! Superawesome skrivbok också! :D

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill också åka till London nu. Så avis, men hoppas att ni får en superb resa. :) Och grattis i förskott, såklart. :)

    SvaraRadera
  3. Åh, London, jag älskar London! Hoppas att nu får det superbra! :)
    SV: Kul! Tack, och detsamma! :D

    SvaraRadera
  4. jag har också en sån där skrivbok ååååh den är så fin!!! <3 har gett dig ett litet award på bloggen föresten hah :D <3 http://bookrelated.devote.se/blogs/29337165/sisterhood-of-the-world-blogger-award.htm

    SvaraRadera
  5. Så fin skrivbok!

    Såg föresten precis att du redan blivit nominerad till ett award :P Jag har också nominerat dig, men du känner självklart själv om du vill kika in här:

    http://biblioteket.webblogg.se/2014/october/sisterhood-of-the-world-bloggers-award.html

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag har nominerat dig till Sisterhood of the World bloggers award, här kan du läsa frågorna och vad man ska göra http://hundrabocker.blogg.se/2014/october/sisterhood-of-the-world-bloggers-award-2.html :)
    Jag såg att du redan hade blivit nominerad, men du kan ju göra som du vill :)

    SvaraRadera