onsdag 3 september 2014

My kingdom

Also known as biblioteksfilialen som jag jobbar på.

Denna bild är när man gått ner för trappan (det är typ i en halvkällare) och tittar direkt till vänster.


Längst in skymtar man ett till rum, vilket är ungefär världens minsta facklitteraturavdelning.


Om man sedan vänder sig om 180 grader så ser man tillbaka in i biblioteket igen och nu är barn- och ungdomshörnan närmast till vänster.


Sedan går man tillbaka sträckan på femton meter till ursprungspunkten. And there's my spot.

6 kommentarer:

  1. Vad härligt att tillbringa dagarna omgiven av böcker :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, ser så mysig ut! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fint! Vilken dröm att jobba på ett bibliotek :) Sv: Jag såg att det stod fluppig när jag läste det igen härom dagen, men du kanske har ändrat det? Annars var det jag som skrev fel! Hur som helst så har jag faktiskt inte hört ordet innan. Tänkte att det var något ord ni hade där uppåt i landet som vi inte har här nere i Småland haha, det var därför jag frågade ;) Så jag kan tyvärr inte säga om det är ett riktigt ord eller inte, men jag tycker att det var ett riktigt bra ord så fortsätt använda det du! Jag kanske till och med börjar använda det själv :D

    SvaraRadera
  4. Vad fint! Vilket jobb du har! Böcker så långt ögat når! :)

    SvaraRadera
  5. Åh, vad mysigt du verkar ha det på jobbet! Vilken dröm, liksom. :)
    Och jag har taggat dig på min blogg. :)

    SvaraRadera
  6. Sv: Haha, ja, alltså jag tänkte att det hade stått flupigt först så jag blev lite förvirrad sen ;) Perfekt, tack för förklaringen! Jag är säker på att jag kan komma på sätt att använda det ;)

    SvaraRadera