måndag 22 september 2014

Angående kommentarer

Hej!

Jag vill bara jättesnabbt berätta att jag ändrat inställningarna för kommentarer på bloggen. Under en lång tid nu har jag haft utan den där "visa att du inte är en robot"-grejen för att underlätta när ni vill skriva någonting till mig. Men på senare tid har jag fått MASSOR av spam-kommentarer. Och det är inte roligt. Verkligen inte.

Så nu har jag alltså valt att återinföra robot-grejen för att undvika spam. Hoppas det inte kommer avskräcka er från att skicka era tankar till mig, jag älskar varje kommentar jag får!

Hoppas ni har det bra nu när hösten är i ankommande. Årstiden för te, böcker, regn och myskvällar. Och min födelsedag. Tänk vad fort tiden går.


Update: Okej, jag har ingen aning om jag har gjort rätt med alla inställningar. Jag behåller det som det är nu ett tag så får vi se om jag lyckades.

2 kommentarer:

  1. Nu ska jag bara kolla att allt fungerar! Har aldrig kommenterat på min egen blogg förut...

    SvaraRadera
  2. Har samma problem på vår blogg. Får över 1000 spamkommentarer om dagen. Blir så trött på sådant. -.-

    SvaraRadera