söndag 6 juli 2014

#läsalotsommar2014

Jag var en väldigt disträ människa och kom inte på att Läs-a-loten som anordnas av Nelly och Jenny börjat förrän jag såg att inlägg skrevs om saken... Hoppsan.

Nåväl, Läs-a-loten började igår avslutar den 11 juli. Jag ska vara med, men jag tänker inte köra stenhårt eftersom jag jobbar... Det enda målet jag har är att läsa ut The Hobbit och kanske påbörja en till bok (troligtvis Stolen Songbird).

Vi får se hur aktiv jag kommer orka vara (på twitter och så), men jag ska göra så mycket jag förmår. Hoppas ni andra får mycket läsning gjort i alla fall!

1 kommentar:

  1. Själv har jag låtit bli att vara med för att jag är för lat och känner att jag är helt ute ur bokbloggsvärlden för tillfället... har egentligen inget speciellt i veckan så hade varit perfekt för ett läs-a-lot men får väl läsa lite extra själv och vara med på nästa istället :)

    SvaraRadera