torsdag 19 juni 2014

Hej igen!

Nu är jag tillbaka! Wow, jag har verkligen saknat att skriva här, att kommunicera med andra bloggare och bokälskare. Det känns jättebra att dra igång detta igen!

Som ni vet så har jag nu tagit studenten. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Tyvärr har jag inte fått njuta något av detta faktum eftersom jag blev sjuk förra torsdagen och därmed tillbringade hela studentdagen och balen med att knarka alvedon för att kunna stå upp och försöka se pigg ut för alla kameror. I'm not gonna lie, det var väldigt jobbigt men jag tog mig ut levande på andra sidan. Tur att jag var pigg och frisk och kunde njuta första halvan av studentveckan!


Vid flertalet tillfällen under min bloggpaus har jag fått en massa inspiration och idéer till inlägg som jag hoppas kommer kunna förverkliga nu under sommaren (och hösten och vintern och ja, ni fattar).

Hoppas ni som tagit studenten eller gått ut någon klass eller precis fått sommarlov eller börjat jobba har det jättebra! (So, basically everyone.)

Nu kör vi igen!

9 kommentarer:

  1. GRATTIS TILL DIG BEATE! VI KLARADE DET!<33 :D Jag ser fram emot att du ska komma till bloggvärlden igen! :D

    SvaraRadera
  2. Åh, grattis Beate!! Hoppas att du har haft en fantastisk student :)

    SvaraRadera
  3. Wii you're back! Och grattis till studenten! :DD

    SvaraRadera
  4. Grattis till studenten, och välkommen tillbaka! :)

    SvaraRadera
  5. GRATTIS BEATE!! :D

    Och välkommen tillbaka! Har saknat dina inlägg.

    SvaraRadera
  6. Grattis fina Beate! :D Jag tror det kommer gå jätte bra för dig i framtiden! Och jätte kul att du börjat blogga igen!

    SvaraRadera