onsdag 7 maj 2014

Hej! (Och en liten paus)

Nu tänker jag prata lite med er. Det är nämligen så att jag tar studenten i juni (OMG!!!) och en hel massa grejer händer fram tills dess. Jag känner mig i allmänhet ganska pressad och jag vill inte att min bokblogg ska bli ytterligare en grej som jag känner att jag måste göra...

Därför har jag bestämt att jag inte tänker lägga press på mig själv att skriva några inlägg fram till dess. Det är inte det att jag inte har inspiration eller vill sluta prata med er om böcker, det är bara så att jag just precis nu känner att jag inte har tid eller ork. Jag tänker dock inte sätta något förbud på mig själv, så det kaaaaaanske ramlar in något inlägg innan någon gång (när arbetsbördan i skolan har avtagit lite) men jag räknar inte med det.

Anledningen till att jag berättar det här för er är att jag vill att ni ska veta att jag INTE tänker överge min kära bokblogg! Men det är dags för ett litet uppehåll (jag har ju trots allt hållit på med det här regelbundet i över två år!).

Så, vi hörs när vi hörs! Ha det underbart, läs en massa bra böcker, njut av livet och räkna med min återkomst någon gång i slutet av juni! :)

5 kommentarer:

  1. Måsten kan man klara sig utan. Njut av studenttiden istället. 😀

    SvaraRadera
  2. Det gör du alldeles rätt i! Lycka till med allt och passa på att njuta lite också bland alla måsten:) Man tar bara studenten en gång och den tiden kommer aldrig igen.

    SvaraRadera
  3. Känner precis som du just nu! Jag har också sjukt många grejer som ska vara klara innan studenten! Så jag önskar dig lycka till med allt!

    SvaraRadera
  4. Jag känner precis som dig just nu fast skillnaden är att jag går ut nian och inte tar studenten..;)

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får en superbra studentid! :)

    SvaraRadera