torsdag 13 mars 2014

15 % rabatt på alla Doctor Who-prylar!

Hej! Som ni vet har jag haft ett samarbete med roligaprylar.se och nu erbjuds mina läsare 15 % rabatt på alla Doctor Who-prylar!

Ni tar del av erbjudandet genom att ange rabattkoden TARDIS i kassan, varvid det dras 15 %! Här är en direktlänk till alla prylar som erbjudandet gäller: http://www.roligaprylar.se/Doctor-Who/

Tipsa gärna era fellow Whovians på bloggar eller twitter och skicka med en länk till det här inlägget! 

Detta gäller till och med söndag 16 mars, så passa på!

Här är några av mina favoriter ur sortimentet:








Tack så mycket roligaprylar.se!

PS. Jag ber om ursäkt för överanvändningen av utropstecken, men jag är helt enkelt så excited!!!

2 kommentarer:

  1. SV: Vet inte om du ser mina svar på min blogg så jag svarar här istället :) Jag har sett en och en halv säsong av DW, men av någon anledning slutade jag att titta. Måste ta tag i det och fortsätta titta snart! Men ska definitivt titta in på sidan :)

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3
    Har jag på senaste tiden berättat för dig hur bra du är ? <3

    SvaraRadera