tisdag 25 februari 2014

BOKREAN ÄR IGÅNG!

Jag var uppe tidigt i morse för att ta del av Akademibokhandeln öppningserbjudande (köp 4 och betala för 3) och såhär såg kassen ut som jag kom hem med:


Hoppas ni njuter av bokrean, det är typ min favorithögtid på året. (Ja, jag kallar det högtid. Har vi ett problem med det? Nej, jag tänkte väl inte det...)

Jag hoppas att jag kan prata lite mer med er inom en snar framtid, men nu har jag sportlov och jag har precis börjat på mitt nya jobb!!! I can't wait to tell you all about it. Men inte just nu...

Ha det bra! 

1 kommentar:

  1. Vad ska man annars kalla bokrean om inte högtid? Jag är helt med dig, inga problem alls:)
    För min del blev det en härlig mix av böcker köpta i fysisk butik och böcker från internetbutiker. Känner mig SÅ nöjd:)

    SvaraRadera