torsdag 9 januari 2014

TITTA VAD JAG HAR!

Jag beställde grejer från amazon.co.uk för 9 dagar sedan (jag inledde det nya året med lite shopping, how about that) och det var första gången jag gjorde det. Så i nio dagar har jag gått och längtat och våndats över om allt skulle gå bra med levereringen.

Och idag, mina vänner, fick jag ett sms om att hämta ut ett paket. Jag slösade ingen tid utan rusade iväg, cyklade som en galning till uthämtningsstället, cyklade som en galning tillbaka, fick lite svårt att andas, och när jag till slut kom hem fick jag öppna paketet. Detta är vad det innehöll!






VISST ÄR DET VACKERT?! (Märks det att jag är lite uppspelt? Inte? Nej, jaha, så bra.)

Fjärde säsongen var lite skadad i en kant, men det gjorde ingenting eftersom skivorna var oskadda. Och angående den så tänker jag bara: OMG ROSE OMG VAD GÖR DU HÄR OMG VAD VAD VAD?!

Och angående femte säsongen ska det självklart bli hur kul som helst att bekanta mig med Matt Smith!

Och Throne of Glass! Just nu känner jag mig extremt glad att jag har den här boken eftersom jag just nu läser Grave Mercy (och älskar den) och den handlar också om lönnmördare! Okej, nu låter jag jättecreepy men det kommer säkert bli ascoolt.

Jag är så nöjd med allt jag har köpt! YEAY!

2 kommentarer:

  1. Gaaaaah, jag måste också påbörja mitt samlande av doctor who grejor. Problemet är att jag inte kan bestämma mig vad jag vill ha xD

    SvaraRadera
  2. Säsong 4 är min favorit <3
    Vill också läsa Throne of glass! Den får nog vara med på nästa bokbeställning.

    SvaraRadera