måndag 20 januari 2014

Musik och böcker #8 - Doctor Who

"Va?" tänker ni nu. "Vad håller hon på med Doctor Who är en tv-serie, ingen bok!"

Nej, det är den inte. Men nu råkar det vara så att jag har den absolut mest perfekta låter någonsin för Doctor Who. Allra särskilt andra säsongen. Och Doomsday.

Om ni inte har sett på Doctor Who men ändå vill kolla in låten (helt awesome låt, en av mina absolut favoriter!) så kan ni titta på den här videon nedan, eftersom den bara har texten.


Men om ni är redo för lite Ten/Rose feels så kan ni titta på den här...


What do you say?

4 kommentarer:

  1. Åh, hjälp. Jag orkar inte.. All the feels! :'''(

    SvaraRadera
  2. Jag har nyss börjat på säsong 2, så jag måste definitivt komma tillbaka och kolla på videon sen. Är dock helt fast i serien. ;)

    SvaraRadera
  3. Varfööööööör ? Buhu, detta var seriöst jobbigt D:

    SvaraRadera
  4. Av någon anledning kan jag inte se på videon :( Men vad heter sången?

    SvaraRadera