onsdag 22 januari 2014

Efterdyningar av NaNoWriMo

Som ni vet så deltog jag i National Novel Writing Month i november (om ni inte är nya här på min blogg, hej på er!) och är i allmänhet EXTREMT nöjd och glad och tacksam över allt jag fick gjort och hur roligt jag tyckte det var.

Dock har jag knappt rört mitt första utkast sedan dess. Men igår så fick jag en liten kick och satte mig ner framför datorn. Jag knappade in en väldigt avgörande scen och som har funnits i mitt huvud ända sedan jag började planera historien, så det var väldigt roligt och motiverade mig  att fortsätta. Det är inte så himla mycket kvar nu innan historien har utspelat sig färdigt! (Gör ett pipande ljud av excitement.)

Bara för att jag saknade november och dess ordräknare loggade jag in på NaNoWriMo-hemsidan och där möttes jag av en mycket trevlig syn!


Självklart tryckte jag på "I promise!" Jag vill ju inte att NaNo ska vara slut, det var så himla härligt att skriva ikapp med er andra som gav er på den enorma utmaningen!

Ni andra som deltog i NaNoWriMo, har gjort samma löfte som jag? Hur tänker ni fortsätta med skrivandet nu när det inte är november längre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar