söndag 1 december 2013

Sammanfattning, november

November 2013

  1. Days of Blood and Starlight av Laini Taylor
  2. The Selection av Kiera Cass (omläsning)
  3. The Elite av Kiera Cass
Den bästa boken: 


Trots att jag hade lite problem med att komma in i den i början så var den definitivt bäst denna månad. Den var extremt episk och det gillar jag. Och se på det här citatet nedan.... Hur vackert kan det bli egentligen?


Den största besvikelsen: Ingen av böckerna jag läste kändes som en besvikelse när jag läste dem... Så det blir ingen!

Boken med finast framsidan:


After all this time? Always.

Allmänt: Eftersom jag höll på med NaNoWriMo så blev det inte supermycket läst men jag är ändå väldigt nöjd med månaden. Jag hämtade liksom kraft ur böckerna jag läste till mitt eget skrivande och det behövdes.

Inför nästa månad: Jag håller just nu på att läsa Persuation av Jane Austen till skolan så den kommer bli utläst först och främst... Sedan tänker jag bara fortsätta i samma stil om denna månad, jag tror inte att jag kommer läsa någon speciell "julbok" eller så. Jag känner läsinspiration, det är jätteroligt!

Hur har er november varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar