torsdag 12 december 2013

Ett löfte, en belöning

Som ni kanske vet/kommer ihåg så fyllde jag myndig förra månaden och för mig är det då körkort som är den största grejen. Jag har hållit på sedan dagen jag fyllde sexton med att köra och nu när det börjar dra ihop sig så ville jag komma på någonting att belöna mig själv med när jag väl har klarat av alla prov och test. Och vad är bättre än en bok?

Valet föll på The Curiosities: A Collection of Stories av Maggie Stiefvater, Tessa Gratton och Brenna Yovanoff.


Faktum är att jag skrev om denna bok och om hur mycket jag ville ha den i DET HÄR INLÄGGET för jättemånga månader sedan men det var först för någon vecka sedan som den flöt upp till mitt medvetande igen.

Den stora grejen med den här boken (vad som gör den så underbar och speciell) är allt kladd!


Ser ni?! Det blir som att få en guidad tour i var och en av författarnas hjärna när de skrev novellerna! Det är för fantastiskt och jag ser så sjukt mycket fram emot när jag med gott samvete kan få klicka hem den här boken.

Hoppas ni har det bra och njuter av den annalkande julen!

1 kommentar:

  1. Åh att belöna sig själv är ju nånting utav det bästa som finns! Jag belönade mig själv med MYCKET naturgodis för jag klarade ett matteprov. Haha. :)

    SvaraRadera