måndag 16 december 2013

En beställning på The Curiosities har blivit lagt...

... Vilket betyder att JAG HAR FÅTT KÖRKORT!!!

(Jag såg typ ut sådär när han sa att jag var godkänd.)

Egentligen gillar jag inte termen "att FÅ körkort", det låter som om jag bara fick det i handen och inte behövde prestera någonting själv. Och det är ju inte riktigt sant eftersom jag har kämpat i två år för att lyckas. Men, men, nu är jag fullt berättigad att ensam framföra ett fordon under 3,5 tons totalvikt (teorin har bitit sig fast rätt rejält) och det känns helt underbart!

Detta var min reaktion när jag körde första gången själv:



Och nu vill jag säga tack till min mamma och pappa eftersom de lagt ner så mycket tid och energi på min körning. Tack! <3

7 kommentarer:

  1. GRATTIS IGEN! Jag kommer fortfarande ihåg känslan när jag fick körkort (det låter som om det var flera år sen)! Det jag hade saknat mest var att få läsa vad jag ville och jag var så glad när jag kunde sätta mig i en timme och bara läsa :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! :D Gött att du också klarade det!
    Jag tycker bättre om att kalla det "TA körkort" för då är det mer att jag roffar åt mig det än ber snällt om det ;)
    ERKÄNN DET ÄR SKÖNT ATT KÖRA SJÄLV?! Körde själv i lördags när jag skulle vara fylletaxi åt min mamma, FRIHEEEEET~ :D

    SvaraRadera
  3. Yay, grattis! Att skaffa körkort ligger fortfarande på is hos mig, tyvärr. Jag borde verkligen ta tag i det.

    SvaraRadera
  4. ÅH, GRATTIIIIIIISSS!!!! Själv är jag snart 21 år och har ännu inget körkort X) **blänger på mina teoriböcker som legat orörda i ca två år**

    SvaraRadera