söndag 3 november 2013

NaNoWriMo, dag 3

Antal ord skrivna hittills: 7 867

Jag tror dock att jag kan få upp siffran ovan lite innan dagen är slut. Har kommit till en jättespännande scen! Har typ ingen aning om vad som kommer att hända men det ska bli jätteroligt att få reda på!



PS. Detta har ingenting med NaNo att göra, men jag måste bara säga till er att JAG ÄLSKAR STAR WARS. (Ja, det krävde extra stora bokstäver.) Jag tror inte att det är out there på samma sätt som ni vet att jag älskar Merlin eller Divergent men nu är det det! Jag och min mor har sett på tre filmer hittills denna helg och planerar att se en till ikväll... Jag längtar!!!

Tack för mig.

5 kommentarer:

  1. Får jag bara säga att jag älskar de här dagliga uppdateringarna? :)

    SvaraRadera
  2. Kan inte säga så mycket mer NaNoWriMo-relaterat än"Heja, heja!" ...så vi går över till det jag egentligen ville säga med denna kommentar: Blir så glad att du älskar Star Wars-filmerna! Älskar dem också och har halvt vuxit upp med dem. De äldsta filmerna är dock bäst :)

    SvaraRadera
  3. :D
    Är det du som kommit på allt som står på de där superbraiga lapparna eller är det citat ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hämtat dem från le internet... Men det är jag som har skrivit ner dem, gills det? ;D

      Radera