måndag 25 november 2013

NaNoWriMo, dag 25 - Validerad vinnare

Antal ord skrivna hittills: 53 713

Antal ord skrivna idag: 2 209

Idag har jag validerat min bok vilket betyder att man ska klistra in HELA dokumentet i en liten ruta och sedan har man officiellt sett vunnit. Man kan göra det med sin originaltext, men eftersom jag är lite nojig använde jag mig av en hemsida (KLICKA HÄR OM NI VILL DIT) som rekommenderades där man kunde få en massa nonsensord som man kunde ta istället. Dock fungerade den bara upp till 10k när jag provade så jag tog den nonsenstexten i ett nytt worddokument och kopierade den tills jag hade rätt antal ord.

Nu är jag alltså officiell vinnare och det känns SÅ HIMLA HÄRLIGT! Men som jag skev i förra inlägget så kommer jag inte sluta nu utan försöka komma i mål med berättelsen. Jag tror dock inte jag kommer hinna till 30:e, men vad gör det egentligen? Jag har ju skrivit över 50 000 på 22 dagar!!! Jag vet att jag kommer bli klar med berättelsen, men jag känner inte längre någon brådska. Jag kommer helt enkelt skriva så länge och ofta jag känner för tills november är slut, och jag kommer fortsätta göra sådana här uppdateringar, men det är ingen brådska...

Dagens pepplapp, för vi behöver dem fortfarande:


PS. Vilken av dessa tycker ni är snyggast? Funderar på att ha en av dem i marginalen till höger...


1 kommentar:

  1. den till vänster. Den till höger ("titta lite till höööööger Kalle !" "Jag heter Karl") ser ut som vänster fast avklippt :P

    SvaraRadera