torsdag 21 november 2013

NaNoWriMo, dag 21 - JAG HAR VUNNIT!

Antal ord skrivna hittills: 51 504

Antal ord skrivna idag: 2 897

Nu har jag klarat målet, 50 000 ord, och inte nog med det, jag har 9 dagar över! Jag är SJUKT stolt över mig själv och det här har varit en väldigt lärorik och utmanande grej att försöka sig på. Dock har jag bestämt att jag inte är klar än! De här orden blev bara Del 2 i min berättelse och jag har ju fortfarande Del 3 kvar...

Jag kommer vara bortrest i helgen och då kommer jag pusta ut och ha lite skrivarpaus, men när jag kommer hem igen på måndag så ska jag fortsätta med Del 3. Förhoppningsvis kommer jag komma till punkt i berättelsen innan november är slut, men jag får se hur det blir. Del 3 är planerad att vara mycket kortare än 1 och 2 och jag tror att jag kanske behöver runt 15 000 ord till den... Och det klarar jag på en vecka, det har jag ju precis bevisat för mig själv!

Dagens pepplapp (ja, min är ju snart ute verkar det som!):

1 kommentar: