onsdag 20 november 2013

NaNoWriMo, dag 20 - Imorgon smäller det!

Antal ord skrivna hittills: 48 607

Antal ord skrivna idag: 4 025

Jag har upptäckt lite problem med min disposition... Nu när det börjar närma sig slutet av del 2 så hopar allting ihop sig. Alla spännande eller avgörande händelser. Och jag tycker att det blir lite hopklumpat, men för tillfället får det vara så... Jag får fundera på hur jag ska lösa det efter NaNo och sen redigera. Because that's how writers roll!

Jag kommer förresten klara målet imorgon! Imorgon kommer jag att komma över 50 k ord! (Den där pausen jag hade igår var verkligen nödvändig, jag hade en helt ny glöd när jag skrev idag. Nu börjar det hända grejer!)

Dagens pepp-lapp, ackompanjerat med en annan bild (för att den också var rosa) och som är min bakgrundsbild på telefonen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar