torsdag 10 oktober 2013

Oläst-hyllan

Jag har ju cirka 70 olästa böcker hemma, men på den här hyllan står de som är högst prioriterade.

Såhär såg den ut innan bokmässan:


Såhär ser den ut nu, efter ett par minuters pusslande:


Några olästa böcker blev flyttade till andra hyllor men jag tror att det är på det här sättet jag får plats med mest. Min tanke var från början att ordna böckerna efter genre, men det fungerade inte riktigt i praktiken...

Dock kan jag säga att böckerna längst till höger ska vara olästa böcker som är fortsättningar på serier. Anledningen till att Den femte vågen och A Discovery of Witches finns där nu är för att de inte fick plats någon annan stans...

Jag känner mig väldigt motiverad att ta tag i alla dessa olästa nu!

PS. Var snäll och ignorera att bilderna är så breda att de sticker ut i marginalen.

3 kommentarer:

  1. Men hallå du har ju hur många bra böcker som helst framför dig!

    SvaraRadera
  2. Får du,precis som jag, panik av att ha så mycket olästa böcker?

    SvaraRadera
  3. SV: Haha sjukt ja!

    Åh, rör mig inte, charlotte hassel gillade jag mycket, forsaken gillade jag med! A discovery in witches (heter den så) gillade jag mycket med, men läste den i solstolen i turkiet så kanske inte är helt partisk, haha! Någon av dom borde du läsa väldigt snart iaf! Sweet venom är helt ok också :))

    SvaraRadera