tisdag 15 oktober 2013

Ny header och lite annat nytt

Kommer ni ihåg att jag för typ två månader sedan (oj, var det verkligen så länge sedan?) skrev ett inlägg om hur jag hade gjort en omstrukturering av mina hyllor? Då utlovade jag att headerbilder skulle bytas inom kort, vilket tyvärr inte hände inom kort utan ganska långt. För nu är det äntligen fixat! (Mycket tack vare en kommentar jag fick för någon vecka sedan. Jag behövde en liten spark i baken!)

Gamla headerbilden:


Allting var i en enda salig röra...

Nu är det lite mer strukturerat och rakt, vilket jag också gillar:


Till råga på allt så har jag också ändrat lite i blogg-layouten så att de extra stora bilderna inte ska hamna ute i marginalen! (Vilket kan vara en fördel...)

Jag är supernöjd! Jag har nästan glömt hur roligt det var att ta bilder och fixa och pilla med bloggen!

Hur tycker ni det blev?

7 kommentarer:

  1. Superfiint! :) Önskar att jag hade The Caster Chronicles i inbundet! Så fina!

    SvaraRadera
  2. Jättefint! ser så fint ut med De utvalda & BC när de är inbundna :)

    SvaraRadera
  3. Det... det är så symmetriskt! xD MIN OCD ÄR PLEASED (fast den har lugnat sig jag menar titta på min bokhylla den är halvt rörig, halvt i ordning och reda... I likez it)

    Superfin skärpa... önskar mina bilder blev skarpa... Det är som om jag utstrålar suddighet, det kan vara en hur bra kamera som helst - men det blir suddigt ändå. Hehe. Men superfin header! :D Gillar hur rent och prydligt det känns... samtidigt välkomnande :D

    SvaraRadera
  4. Älskar din tapet! Och hyllorna blev jättefina :)

    SvaraRadera
  5. Fint:)

    Var gärna med och delta i min tävling som du hittar till här: http://www.lexielaser.org/2013/10/tavla-och-vinn-fint-pris-hos-bokii.html

    SvaraRadera