tisdag 22 oktober 2013

Idag är ingen vanlig dag...

... för det är Beates födelsedag!!! (Jag låter er mentalt fylla i tre "hurra".)


Idag fyller jag myndig! 18 år! ÄNTLIGEN! Nu ska jag se till att göra det där som jag aldrig fick göra när jag bara var sjutton! Haha, nej, jag skojar. De enda privilegierna jag tänker utnyttja är att ta körkort och rösta i stora valet.

Idag är dessutom en speciell dag eftersom Allegiant släpps! Det finns alltså flera anledningar för mig att vara glad.

Nu ska jag typ plugga lite körkortsteori och sedan titta på något avsnitt Doctor Who.


Ha det fint!

13 kommentarer:

  1. Grattis! Jag fyller år på fredag, man hinner vara glad i ett par minuter sedan sätter man sig och pluggar körkort.... ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Hoppas du får en underbar födelsedag! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS *tusen kramar* :D Ha en superhärliga födelsedag! :D

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen! :D

    SvaraRadera
  6. Grattis! Hoppas du får en härlig dag!

    SvaraRadera
  7. GRATTIS! Hoppas du får en underbar dag :)

    SvaraRadera
  8. GRATTIS! Hoppas att du får en riktigt fin dag :D

    SvaraRadera
  9. GRATTIS (igen, men det kan aldrig sägas för många gånger! ;))!!! :D

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott! :D

    SvaraRadera
  11. Grattis igen i efterskott sötnos!!! Titta på den här och bli lika lycklig som jag blev när jag såg den första gången. http://weheartit.com/entry/22574572

    SvaraRadera
  12. Grattis igen sötnos! Titta på den här och bli ännu gladare :D http://weheartit.com/entry/22574572 Kram

    SvaraRadera
  13. Stort grattis! Hoppas du hade en bra dag :)

    SvaraRadera