torsdag 26 september 2013

Bokmässan i Göteborg

Jag kanske borde skriva det här så att det blir officiellt. Jag ska alltså på BOKMÄSSAN I GÖTEBORG! Det är första gången någonsin och jag är väldigt nervös och har ingen aning om hur allting kommer fungera men jag hoppas på att det kommer bli alla sorters awesome!

Det anordnas en officiell bokbloggarträff, vilken jag ska vara med på, där vi bland annat ska få delta i en Google Hangout med Kristin Cashore. Ni vet, min favoritförfattare? Och jag ska få ställa en fråga till henne på engelska och låta lite sådär intelligent och rolig. No pressure. (Internal scream.)


Sedan är den en inofficiell bokbloggarträff klockan 14.00 på lördagen vid Bonner Carlsens monter (jag har ringat in det på en karta jag skrev ut från internet, mässan är STOR!) och dit får ALLA komma! Läs mer om detta hos Anna!

Det ska bli en oerhörd upplevelse att få gå omkring bland alla montrar och böcker och bokälskare och träffa personer jag hittills bara  haft kontakt med på internet. Jag kommer att däcka på hotellrummet efteråt av alla nya intryck!


JAG ÄR JÄTTEPEPP! Då kanske vi SES DÄR! :D (Oj, det blev en smiley.)

(Jag i bilen dit.)


5 kommentarer:

  1. Ja vad kul! Jag ska oxå dit och ska försöka ta mig till den inofficiella bokbloggarträffen på lördag! Hoppas vi ses :)

    SvaraRadera
  2. me like moving pictures :D
    Jag tror du kommer låta mycket intelligent och cool så att Kristin Cashore kommer bli mycket impad av dig ;)
    //Åsiiis

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen!! Jättekul om du kommer nästa år också:D

    SvaraRadera
  4. Heej! Det var jättekul att träffa dig trots att vi inte har snackat något innan (vad jag vet) :)

    SvaraRadera