söndag 11 augusti 2013

Skrivblock och skog


Visst är den vacker? Den känns jättebra att hålla i, baksidan och framsidan är liksom i lite rejälare papp så det är hårdare och därmed lättare att skriva i.

Jag insåg mitt behov av en mer ordentlig skrivbok häromkvällen när det åskade något så hejdlöst att jag inte ville sitta vid datorn och skriva på min bok. Resultatet blev ett litet fult A5 block. Det var inte så inspirerande. Men nu när jag vill skriva på min bok och inte har tillgång till dator så ska jag skriva i den här skönheten!

Sen köpte jag två pennor också, för de var typ "fair trade" och kostade bara tio kronor styck. Pennor är alltid bra!

 

Titta så bra det här kommer bli! Är otroligt nöjd och allmänt inspirerad.


Och bara för att jag var ute och gick härom dagen och jag tog en fin bild på en skog jag gick igenom (eller snarare en liten dunge med träd) så tänker jag visa den också. För skogar är också inspirerande!


Hoppas ni har det superbra!

1 kommentar: