måndag 19 augusti 2013

Omstrukturering av hyllor!

Ni vet min HeaderHylla? Jag har ett tag känt att jag vill göra en förändring på den och igår gjorde jag slag i saken!

Nedan följer utvecklingen...






TADAA!!! Ni har troligtvis upptäckt konceptet: sammanhängande serier som jag älskar! Den enda ofärdiga serien är Divergent men den får vara med ändå för jag älskar den nästan mest. Lite tråkigt för Twilight att bli skymd där bakom B:et men det kunde inte hjälpas. Och ja, HP saknas men den är så himla lång att jag inte fått plats med någonting annat om jag haft med den!



På den här hyllan finns nu icke färdiga delar i serier eller ensamstående böcker som jag har läst. Finn ett fel!*

Denna förändring innebär att jag snart måste skaffa en ny headerbild och eftersom jag inte börjar skolan förrän på torsdag (!!!) så kan jag säkert lyckas med det inom rimlig framtid. Jag är så himla nöjd med omstruktureringen, att behöva splittra på serier har varit som en tagg i hjärtat på mig men nu är allting så sammanhängande som det någonsin kan vara. Jag är är extremt glad.

Borta med vinden. En gigantisk, klassiker på svenska bland alla amerikanska YA.

2 kommentarer:

  1. Det blev ju snyggt värre ;) / Å

    SvaraRadera
  2. Vart tog den nya headerbilden vägen? ;)

    SvaraRadera