onsdag 14 augusti 2013

Jag har fått böcker...

... Av min kära väns storasyster! Hon hade en liten utrensning och då erbjöd sig min kära vän att låta mig rota lite bland dem och se om det fanns något jag ville ha. Och det gjorde det. Självklart.


  • Airhead av Meg Cabot
  • Att vara Nikki av Meg Cabot
  • Jagad av Meg Cabot
  • Rubinen i dimman av Philip Pullman
  • Bläckhjärta av Cornelia Funke
Cabot-böckerna är en komplett trilogi som jag har varit lite intresserad av innan så jag blev jätteglad att jag fick de här! Rubinen i dimman tog jag främst för att det är Pullman som har skrivit, och vi vet ju alla hur jag känner för hans serie Den Mörka Materian... Och Bläckhjärta kändes mest bara mysig att ha i bokhyllan.



  • Om jag kunde drömma av Stepenie Meyer
  • När jag hör din röst ...
  • Ljudet av ditt hjärta ...
  • Så länge vi båda andas ...
Jag har verkligen velat äga den här serien själv ända sedan jag läste den för typ tre år sedan men hade inte kommit till skott än, så himla glad över att kära väns storasyster inte ville ha den!

TACK så mycket kära vän och din kära syster!

1 kommentar:

  1. Vad awesome att du fick så många fina böcker, och alldeles gratis dessutom! :D

    SvaraRadera