måndag 15 juli 2013

Sommarstuga (dock inte min)

Det blev alldeles nyligen bestämt att jag ska hälsa på min kära vän i hennes sommarstuga och där kommer jag stanna på obestämd tid. Så då vet ni varför jag inte är aktiv här eller på era bloggar eller Twitter (tihi)!


Som ni ser ska jag ta med mig Angelfall, men jag vet inte om det kommer bli så himla mycket läst... Hittills gillar jag boken, inte älskar som så många andra verkar göra. Det finns element i boken som gör att jag skulle kunna älska den men så finns det andra som drar ner så pass på betyget att jag enbart gillar... Vi får se hur detta kommer sluta.

Ha det bra allihop!

2 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att se vad du tycker om Angelfall! Själv var jag den enda jag vet som inte avgudade den, haha.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får det bra!

    SvaraRadera