tisdag 23 juli 2013

Serier jag vill läsa

Jag kände att det var dags för en vanlig, hederlig lista. Dessa är alla serier som jag inte äger någon del av utan är intresserad av att köpa hem när jag har mindre olästa böcker hemma. Vilket blir om typ sju år, eller så, men man kan ju drömma.

1. The Infernal Devices av Cassandra Clare





2. Across the Universe-trilogin av Beth Revis



(Förlåt för dålig upplösning, hittade ingen bättre.)

3. Anna and the French Kiss-trilogin av Stephanie Perkins




Har ni läst någon av dessa? Kan ni rekommendera någon? Please help me!

4 kommentarer:

  1. Jag älskade både Anna and the French Kiss och Lola and the Boy Next Door! Så de tycker jag helt klart att du ska läsa!! Sedan är även The Infernal Devices riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Alla dessa serier är sjuuuukt bra! Du måste läsa dem! :D

    SvaraRadera
  3. Alla dessa serier tillhör mina favoriter och jag rekommenderar dem verkligen! :)

    SvaraRadera
  4. Jag är besatt av Across the universe. Seriöst, bästa serien EVER (förutom HP, men inget slår lilla Harry, haha). LÄS! LÄS! LÄS! :D

    SvaraRadera